Wednesday, August 09, 2006

Ustazah Ain


Assalamualaikum.....
em, lama aku tak posting. so la ni aku dah ngajar kat balai islam. best and tercabar. banyak kerenah anak-anak didik aku. tapi aku sayang semua depa. mimi yang pandai baca quran, raudhoh yg suka kerut kening, helmi yang suka buat lawak, aiman yg suka makan sup tebuan pagi2(jgn marah aiman, aiman kan tak kisah), yasin, basyir etc. semua tu buah hati aku. (mesti kembang kalau depa baca). dengan ustaz dan ustazah lain yg baik. kat sini, aku ajar dari form 1-form 5. subjek BM, BI, SC KHB and Komputer.

memang kena study balik la subjek2 dulu tu.

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum... apa kabo? dah jadi ustazah pun... sabo jela yek dengan karenah anak2 2 ye!!! kami dan dapat member baru satu bilik.. tapi member ni pendiam ckit... tak banyak cakap.. sesuai la ngan kami yang bising ni... kenala belajor jadi pendiam gak... akak ni umur dia dah 28 rasanya. dia keja dekat opis asmah.. kalau kat jpa ni PPT la. dia masih blaja lagi ambik PJJ. ok ape2 berita bagi taula yek

ok. TERIMA KASIH USTAZAH

ASSALAMUALAIKUM

davidgonzo20517630 said...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe