Thursday, July 06, 2006

hari bekerja

Alhamdulillah, dah dua hari aku masuk keja balik. KPP memang tanya la, how's 'bout my interview? parak, nak pakai 3 orang, candidates 70. chances memang tipis, tapi ingat ayat seribu dinar........

Hari interview, aku pakai suit hitam. cam exec gitu. Ari tu ada soalan yg agak menyebabkan aku tak lena tidur. wakil kementerian tu tanya, umur aku brp? aku jwb mcm biasa budak2 kita jwb, "InsyaAllah, bulan 10 ni 23". then dia kata, InsyaAllah, bila pulak kahwin. ridiculous je. aku ckp, "Wallahu'alam".Tuan Hj. Marzuki tu tanya,
1) awak berminat tak dgn politik 2) sbg pegawai kerajaan boleh tak terlibat ngan politik, dia ulang boleh tak dgn bersyarat ke?. korang guess la aku jawab apa?

nak kena stop la, nanti sambung. got works to do. choww. Assalamualikum, ilal liqa'

No comments: