Friday, July 07, 2006

kebosanan melanda


Assalamualaikum…..


Hari ni, PP keliling meja aku, semua xde. Sorang kursus, sorang cuti, sorang lagi taktau. Aku ni inferiority complex tinggi sket. Kesian. Bila diorang takde, cam free skit. Baru jap tadi En. Hizan tepon, minta no En. Bad. Nak cari buku nak kira implikasi kewangan, tapi x berjaya cari kt meja En. Hizan. Kena buat operasi, mcm2 ada. X sabaqnya nak dapat keja tetap. Smlm ada private school inform my interview on Saturday kat SP. Dah last weekend baru balik, mau semput financial aku. Tp best gak if dapat ngajar. Ye ye je, English language teacher tu. Mau budak2 elit yg aku kena ajar, aku pulak kena tution BI.

Best jugak if aku ada transport. (banyaknya if). Boleh pi Kuilah Bahasa Arab kat masjid Putra Khamis malam. 9-10.30 x silap.

Korang doakan aku terus thabat dan istiqamah dlm perjuangan ye.
Dja, miss U.

No comments: